Monday, November 29, 2010

Apalah nak jadi ni..

Salam,

Entah apalah nak jadik dengan masalah politik negara sekarang ni..kalau tanya aku apa yang berlaku sekarang jujurnya aku rasa keadaan agak kelam kabut..
Disebabkan itu, aku malaslah nak amik tau..lagipun aku bukan orang politik..takat tau gitu-gitu je..lepas tu takmo komen apa2..diam-diam sudah kan...

Esok, ada majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang...yeay! Aku suka bukan sebab aku dapat anugerah pun..aku suka pasal ada kengkawan aku dapat anugerah tu..lagi aku suka pasal takyah buat kerja pagi esok..huhu..mari kita bersama-sama meraikan kengkawan yang bakal naik pentas..TAHNIAH SEMUA!

Aku? takper..belum masa lagi..tak kisah pun..kita buat je kerja macam biasa, kalau ada rezeki adalah kan..buatper nak jeles2 ye tak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...