Saturday, November 06, 2010

Cerita hari ini


Salam,

Akhirnya misi hari ni tercapai jugak..misi menggunting rambut..aku rimas la dua minggu kebelakangan ni..bayangkan dengan selsema dan batuk tak baik2, sampai waktu aku tulis entry ni masih tak baik-baik lagi okeh..ubat yang dr bagi pun dah nak abis dah termasuklah antibiotik tu..fuhh..sangat mencabar dan menduga betul..

Sumpah lepas ni aku nak amik supplement dengan minum susu..selama ni perasan diri macam kuat dan tahan sakit, tapi rasanya imun badan dah tak kuat lagi la..takder support, bayangkan selsema ngan batuk punya lama, tak penah aku macam gini tau..

So, hati aku sangat senang, rambut dah kasi pendek dah..kalau tak, panjang macam sakai, memang rupa orang berpenyakit je..

Ni aktiviti petang tadi yang mak buat..rajin mak aku ni..aku pun baru tau yang buat pastri ni senang je..ingatkan nak kena uli-uli tepung ke rupanya dah siap jual pastry segera ye..hmm, lepas ni kena cuba buat lah kan…





 ok dah boleh makan..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...