Tuesday, November 09, 2010

Bila salah faham

Salam,

Emosi tercalar pagi-pagi akibat salah faham..bukan gaduh pun..salah paham je..haisshh..tak suka, tak suka..
Tapi aku tau, aku ok..dia pun ok..cuma tau jelah kan, masing-masing dihimpit bebanan tugas dan masa..jujurnya aku OK saja..

Nengok tak separuh akhir muzik-muzik semalam..aku nengok sampai tertido-tdo..last-last boleh terlepas nengok sapa yang terpilih..nasib baiklah aku ni ada twitter ngan artis-artis..hahahaha...jadik taulah sapa yang terpilih ke AJL.
Congrats to, of course Faizal Tahir, Yuna, Hujan, Adibah Noor, Shahir and Hafiz...Semua pun aku suka..:)

By the way, dalam aku dok tertdo tuh, aku perasan jugak persembahan selingan dari Ramlah Ram eh..dia dah bertudung...macam tak caya..tapi memang betullah..hmmm..baguslah bila dah dibukakan hidayah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...