Thursday, November 25, 2010

Mintak maaflah banyak-banyakk..

Salam,

Bagi sesiapa yang baca blog aku hari ni, mintak maaf la banyak-banyak ye..tak menyempat la..sungguh...tak sempat nak baca blog orang..huhu..entah kenapa hari ni aku jadi serupa mcam orang ini;



Melampau eh?...betul..walaupun bukan bos besar, hanya kuli saja, menurut perintah tapi memang cam gini..benci..tiba-tiba mood dan semangat untuk kerja terusss drop..tapi cepat2 aku bina semangat balik..bahaya kalau drop lepas tu terus tak naik-naik semangat langsung...dahlah ini punca rezeki aku..

Jadik aku cuba organize semula sebaik mungkin..arggghh..tiba-tiba rasa seronoknya kalau dapat kerja sendiri tanpa mengikut telunjuk orang............hmmmm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...