Monday, November 08, 2010

Isnin punye cerita

Salam,

Sorilah entry tak banyak hari ni memandangkan keadaan diri aku yang masih so and so je..
Kalau korang muak citer pasal aku sakit je, mintak maaflah ye..blog aku so kena rela baca je la..
Serius aku rasa hari ni aku rasa bagai dipaksa-paksa buat kerja..ubat aku makan, malah dah habis lagi..tapi dah Tuhan taknak bagi sihat lagi, so kena redha la..

Last week dah dua hari aku mc, jadi takkan aku nak mc lagi kot..aku kuatkan semangat datang kerja, walaupun kepala aku pening sangat..DITAMBAH lagi, secretary lagi satu pulak kena chicken pox...kesian..jadik aku kenalah ganti tempat dia, jaga 3 bos..huhu..kau bayangkan jaga 3 bos dan umpama dipaksa dan terpaksa bekerja dalam keadaan yang memang tak sihat..bernafas lalu mulut? ohhhh..dugaan sangat...

TAPI aku kena cekal..alhamdulillah aku mampu habiskan kerja hari ni...
Masuk keta saja....anak bertuah aku, si zarif tuh dengan sukacitanya dan sukahatinya;

"Ibu, kita dapat no. 5"
Bangga eh bagitau aku dapat nombor 5...jatuh tergolek-golek dari nombor 1...hmmm..apa yang aku boleh cakap, dia memang deserve that no coz banyak main n nengok tv...issshhh...sabar jelah..

Ayat nak sedapkan hati (takperlah, masih lagi top 5, takperlah nombor tak penting, takperlah dia kecik lagi, takperlah jangan paksa dia..)

Nengok semua result dia pun aku tau percent dia pun jatuh tergolek-golek jugak...memang banyak main je dia ni tau..
Confirm cuti sekolah ni, kena ajar lebih sikit, ingat nak main je ke? hissshhhh...

Lukisan yang kononnya cantik dapat B-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...