Friday, January 07, 2011

Harap Fahmi kuatkan mental...

Salam,

Yang aku takut cam ginilah kalau wartawan hiburan ni tanya soalan-soalan yang tak sepatutnya..saja nak bagi panas..please la..

Dahlah dia ni baru nak naik..prestasi pun tengah bagus..janganlah sebab twitter nora danish tu terus nak bagi soalan2 panas..huhu..

Antaranya ialah tentang isunya menangguhkan pertunangannya dengan kekasihnya, Elia yang kononnya berpunca disebabkan oleh aktres Nora Danish. Apex nyata menafikan hal tersebut.

"Hal tangguh tunang ini tiada kena mengena langsung dengan Nora Danish. Masa Nora meletakkan status itu pun, saya dah tak jadi tunang. Mungkin siapa yang jadi pengikut blog awek saya tahu cerita sebenar. Terus-terang, ia memang tidak berkaitan dengan Nora.

Aku bukan apa, takut bila terlebih2 perhatian orang bagi, and then bagi photoshoot dengan artis, lepas tu nanti takut prestasi dia ni terus down..bukan dia jelah tapi semua pemain bolasepak..so really hope yang semua pemain bolasepak ni dapat jaga diri dari terdedah dengan perkara2 tak elok...dan paling penting utamakan la bola sepak ni pleaseee..hehehe..Kasi mental kuat sikit heh..:)

Kalau korang nak baca cerita lanjut pasal fahmi, meh pegi sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...