Thursday, January 13, 2011

Maaf yea..

Salam,

Bagi mereka2 yang sms aku semalam, mintak maaflah banyak tidak reply sms..pertamanya kerana takder kt (sebenarnya dah beli top up tapi ter miss place kat mana ntah) dan keduanya semalam adalah hari letih aku..Confirm aku tido awal..tak boleh nak bukak mata dahh..terus zzzzzz sampai pagi ni..
Hari ni macam segar sikit la..tapi still kt takder jugak so tak boleh nak balas sms.. tunggu nanti aku reply k..but for now aku pun tak buleh nak update entry banyak kerana kerja2 jugak sedia menunggu dengan banyaknya..

Cuma satu je nak say congrats to semua pemain bolasepak..Waahh, meriah dengan habuan dari kerajaan..itulah dinamakan rezeki..sekali lagi duit takkan datang tergolek2 dengan free kat kita tanpa usaha yea..nak duit kena kerja dan jugak mesti ada usaha..ingat tuh..
 
Lepas ni, kalau zarif nak jadi pemain bola sepak pun boleh je..janji buat betul-betul tau..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...