Saturday, January 01, 2011

New Year Give Away..

Salam,

Aku telah ditag oleh blogger senandunghatiku.blogspot.com..

Jadi aku join this give away sebagai sokongan kepada rakan-rakan blogger..:)


Ok..macam biasa, ada syarat-syarat..


Terbuka kepada semua blogger..
syaratnya?

New Year Give Away

1. Jadi follower
2. Copy image and paste kat blog..link, dan letakkan diside bar 
3. Senaraikan senandunghatiku dalam bloglist anda
4. Tag 3 orang kawan & pastikan mereka diberitahu
5. Hadiah di sponsor juga oleh krafaina dan aku & buku, kene follow diaorg juga
6. Penyertaan akan ditutup apabila dah ramai sgt yang ikut serta

So, untuk ini;
saya tag pada blogger;

1. Kak Dayah
2. Kak Linda
3. Kalamhati

Kalau ada masa marilah sesama join..hehe..



3 comments:

  1. Salam Uda.

    Thanks Tag saya .
    btw - suka sangat tgk zara duduk kat atas tuh . cute arrr ..

    ReplyDelete
  2. uda..kang kita buat ek..tq tag kita :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...