Monday, January 10, 2011

Lapar tak terkata..

Salam,

Hari ni, cuaca masih lagi sesedap dan sesejuk rasa. Masuk opis campur dengan aircond, bertambah lagi sejuk yang turut menambah rasa lapar..

Tengahari konon nak balik lunch tapi mrhubby ada meeting so, aku tak balik  pun..Bila tak balik rumah, takderlah makanan..gila lapar tuhh..lapar sokmo..mengagau carik makanan dengan officemate..

Nak keluar g beli makanan malas..so korek sana sini, terjumpa pulak ini;


Ya..kuih tart..tapi jangan salah paham..ni bukan tart time raya tuh..ni kebetulan officemate aku oder dari sorang member last month kot..kira baru lagi la kan..:)

Haii tart..ko lah penyelamat aku ngan officemate aku..seriuss..ko bayangkan dari jumlah kat atas tu terussss jadik cam gini;


Confirm memang kitaorang laparrr..sian kann..hehe..tak penah2 aku makan tart banyak-banyak..tapi disebabkan lapar.......inilah hasilnya..:)

Balik keja..aku memang dah lapar sangat dahh..tak boleh tahan punya lapar tuh..kebetulan mrhubby nak pegi bp mall, nak survey barang..after survey terus makan kat KFC;


 empunya diri yang makan satu beger dengan gelojoh tanpa toleh kiri kanan...
ditemani mrhubby dan anak-anak yang sporting..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...