Thursday, January 13, 2011

Terima kasih banyak-banyak..

Salam,

Pertamanya terima kasih lah banyak-banyak pada cik shida, tuan punya blog ini.

Semalam, selamat dah terima barang ini;


Cantik, hasil kraftangan dari daun getah eh..kreatif..dapat kad sekali, tapi aku terlupa namanya..ada blog jugak untuk tempah cenderahati sebegini (yang dibuat dari daun getah)..nanti aku letak address blognya kat sini.

Terima kasih ye bebanyak..aku dapat ni pun pasalnya aku adalah follower ke 111 blog dia..tak sangka..:). Boleh baca entry shida kat sini
 
Mrhubby yang tukang amik benda ni dari encik posmen, dia tanya aku "apa benda lagi la yang awak beli online ni?"
"Ha? mana ada beli online apa-apa.." (tapi cam dah boleh agak la mesti dari shida ni)

E'eh tetiba ada pulak makhluk kecik nak interframe sekali..ha meh la sini, karang kalau tak bagi nangis menjerit2 pulak...


Sekali lagi, terima kasih..

2 comments:

  1. AKAK...alhmdlah...thanks ye sudi terima...tu sume hasil kerja mak shida...kalau nak tempah leh ctc num kat bsnes card tu :)

    ReplyDelete
  2. oh..cantik tu shida..pandai mak shida..kreatif..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...