Saturday, January 15, 2011

Menu tengahari ini

 Begedil - sebelum
  Begedil - selepas




Menu tengahari tadi

Salam,

Hari minggu lagi..Hai la masa, cepat betul berlalu..

So hari ni, aku masak simple je, disebabkan zarif  batuk dan selsema dan mrhubby batuk tak sudah2..makanya aku masak bubur ajer..simple kan..
Tapi bila dah siap terhidang semua, mrhubby tanya "ni bubur ke nasi"...hahaha...ye aku ngaku aku masak bubur tapi ntah kenapa ter'keras' sikit..:) ala..kira halal je la kan..sedap jugak.

Biasa makan bubur ngan ikan bilis, kacang dan lain-lain kan..tapi kali ni aku padankan ngan begedil daging, sup ayam dengan ikan sepat goreng dan sambal kicap sikit..
Sampai zarif cakap, "ibu, lain kali kalau kita selsema, ibu masak cam gini je ok, sedap.."

Alhamdulillah kenyang..simple je..

Korang makan apa hari ni?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...