Saturday, January 29, 2011

Bila hujan tak berhenti

Salam,

Adui, hujan berterusan dari pagi tadi sampailah ke petang ni..berenti kejap pastu hujan lagi, sampailah ke waktu aku tulis entry ni..memang syiok untuk tido semata je..
Rumah aku pun dah serupa cam kem pelarian..dah bergantungan baju di atas kerusi semua..mujur gak minggu depan cuti sekolah kan..tapi banyak yang aku nak basuh ni terutamalah baju2 aku dan baju budak2..
Ada member aku suggest beli mesin pengering baju, tapi rasanya belum lagi la ke arah tuh..guna kipas pun boleh kan..haha..
Bila cuaca tak menentu cam gini, mood untuk ke mana-mana pun takder..yelah hujan2 gini, mana jelah boleh pergi ye tak? baik duduk umah..

Nak update blog pun sebenarnya malas..hihi. Tapi paksa diri jugalah..By this time mrhubby masih lagi di kl, entah pukul berapa sampai umah pun tak tau..harap semuanya selamat..tak senang aku bila hujan-hujan ni jalan jauh..kelmarin ke semalam ada 2 accident, maklum jelah kan waktu hujan, jalan pun licin..
So, berhati-hati di jalanraya andai mau ke mana-mana..have a nice weekend..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...