Sunday, January 23, 2011

Kerja hujung minggu





Salam,

Sesekali bila cuti hujung minggu memang kena latih budak-budak ni..eii, ni bukan dera eh..zara tu yang mengada-ngada nak kemas ngan nak menyapu sekali..

Kalau si zarif tu memang patut la..dari mata aku ni sakit dok nengok dia mengadap chanel ceria je kan, ada baiknya dia membakar lemak-lemak dengan mem'vakum' rumah..:)
Tapi aku ni tolong sekali yea..takder nya la aku ni kejam sangat, biar diaorang buat keja n aku ni goyang kaki..tidak yeeaa...

Kalau kita nak latih diaorang buat kerja, maka kita kena sesama turut serta, barulah diaorang bersemangat sekali..ni kalau main arah2 je tapi kita tak buat apa2 pun tak patut la kan..

Semalam ni kitaorang bertiga je kat umah..mrhubby kan sekolah ganti untuk CNY. So, sakanlah mengemas rumah yang seadanya tu..plus menghabiskan melipat stok kain baju untuk tempoh seminggu tuh.......hebat..hebat..:)

2 comments:

  1. Sebagai Newbie, saya selalu mencari online untuk artikel yang bisa membantu saya. Terima kasih Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?.

    ReplyDelete
  2. salam

    wow biar betol, rajinnya anak² tu.. hehe bagus2...


    Follow here.~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...