Saturday, January 01, 2011

Kenapa mesti nak jeles?

Salam,

Opss..sebenarnya aku buat entry ni takderlah kaitan dengan memana pihak pun..aku cuma terkejut bila baca satu entry ben ashaari tentang ini.

Ohh..tak sangka yea..populariti yang diterima oleh fahmi turut terkena pada si gf yang kebetulan ada blog..by the way, aku rasa tak baiklah kita nak saling mendengki kan..kenapa aku terpanggil nak buat entry ni pun pasalnya semalam one of my friend pun kata dia benci ngan gf ni pasal dia kata gf fahmi ni expose..opsss..ye ke?

Aku dah habis jelajah semua entry dalam blog gf ni..aku rasa semua biasa je pun..takderlah expose apa pun..logiklah mana-mana orang bercinta mestilah nak share kan..by the way dia bersama pun before si goalkeeper tu terkenal..Kalau zaman aku bercinta dulu ada blog, confirm aku pun buat perkara yang sama..hehe..Tulah yang aku tak berkenan sikap orang kita ni, jeles ngan dengki tak sudah2..macamana lah nak maju??

By the way, satu je- Kita kan dah masuk tahun baru..so tak payah lah nak ada perasaan hasad dengki..sepatutnya kita sokong team bolasepak malaysia supaya terus maju dan memberi kejayaan berterusan pada negara kita..:):)..aku mengharapkan banyak lagi kejayaan yang boleh diberi oleh pasukan bolasepak malaysia..

-Soal jodoh adalah kuasa Tuhan..Yang penting kita doakan je diaorang terus bersama dan berkekalan bahagia..:)-








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...