Wednesday, January 26, 2011

Hujan oh hujan

Salam,

Pagi ni hujan lebat dari pukul 2 lebih pagi sampailah ke waktu aku nak pegi keja TAPI aku datang lambat sikit..pukul 8.15 baru sampai (itupun masih hujan lebat)..bayangkan pukul 6 pagi pun masih tarik-tarik selimut lagi..sedap tido tuh..rasa macam nak cuti je kalau boleh, tapi rasa sangat tak patut..huhu..
Memaksa diri untuk bangun pukul 6.30, lepas solat semua barulah siapkan anak-anak...lambat-lambat je aku nak siap, boleh bfast lagi. 

Alhamdulillah by the time aku tulis entry ni, hujan dah reda pun..matahari pun dah mula nampakkan sinarnya..

*Aku kagum dengan sesorang, dapat ilmu berguna hari ni-memang perumpamaan don't judge a book by its cover tu sangat bertepatan sekali*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...