Monday, January 03, 2011

Takde motif

Salam,

Tiba-tiba macam rasa nak mampatkan diri dan masukkan diri dalam kotak..pastu g campakkan kotak tu dalam sungai batu pahat..oh boleh ke macam tu?

Dalam hidup, aku cuma mau jadik yang terbaik..tak penah mau susahkan sesiapa...kalaulah Tuhan tau isi hati dan impian aku..Dan aku juga mau jadik contoh yang baik pada anak-anak aku..I think semua orang pun punya niat dan impian yang sama kan..

Mudah-mudahan Tuhan makbulkan perjalanan hidup aku sekeluarga pada tahun ini..Aku percaya setiap dugaan yang datang ada hikmah yang tersembunyi..Selagi aku mampu berusaha, aku cuba buat yang terbaik..:)


*Esok baru bermula rutin sebenar aku sekeluarga.....zarif sekolah, zara taska, aku n mrhubby keja*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...