Sunday, January 09, 2011

Majlis la majlis..........

Salam,

Alahai..tahun ni ada majlis kahwin yang melibatkan aku secara tak langsung..majlis adik aku bakal diadakan bulan Oktober nanti, i'allah..tu dah tentulah yang utama kan, adik sendiri..so aku dah bajet2 cuti lebih kurang 3 ke 4 hari untuk preparation sebelum dan jugak selepas majlis..

Tapi sebelum tu bulan 3 ni ada majlis kawin anak sedara (lelaki) suami..majlis nikah dicadangkan 11/3 (hari jumaat-last day before cuti sekolah) malam....waktu malam yea....adoii, aku lemah betul kalau nikah ni buat waktu malam..kalau dekat2 takper..ni dekat muar..

Kata kakak ipar aku, orang muar takder nikah waktu pagi, memang semuanya nikah malam je..eh, betul ke? sapa yang baca blog aku ni orang muar, sila bagitau k..aku musykil ni..

Dan, kalau betul la nak nikah malam, aku tak kisah, but then please la pihak perempuan sediakan tempat bermalam untuk kami semua..hehe..ye tak? walaupun muar dengan batu pahat lebih kurang sejam perjalanannya, tapi kalau dah buat malam, nak habis majlis tu pukul berapa eh? ermmm...macam-macam..

Ni pun aku n mrhubby tengah nak survey ada tak homestay dekat muar ni...ada suggestion??

1 comment:

  1. kite pnah stay hotel pelangi.
    ok la..not bad..selesa n affordable :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...