Friday, January 14, 2011

Tau tak?

Salam,

Tau tak bahawasanya aku sangat penat berlakon menjadi orang lain..menjadi orang yang ceria, ketawa, rajin, menghiburkan hati kawan sedangkan hati aku lara sebenarnya..
 
Tau tak bahawasanya tak ada siapa pun rakan sekerja mahupun bos-bos yang tahu apa yang sarat di hati aku sekarang kerana mereka hanya nampak seorang setiausaha yang sangat ceria tertawa tanpa sebarang masalah.
 
Tau tak bahawa aku memang penat dan tak tertanggung lagi..Tak tertanggung menahan segala rasa dan dugaan..

Sampai bila?
Aku akan terus bersabar selagi boleh dan aku akan terus berlakon jugak berdalih selagi boleh..Hanya Tuhan yang Maha Mengetahui segalanya...

Sebenarnya hanya kewarasan akal dan iman mampu menjadi benteng dari melakukan perkara yang tak berfaedah..

Enough and that's it!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...