Friday, January 07, 2011

Bila datang 'histeria'nya..

Salam,

Antara zarif dengan zara memang ada bezanya..of course la kan..Aku nak sentuh bab yang satu ni iaitu bab merajuk dan nangis...

Zarif kalau merajuk n nangis, senang nak pujuk..mungkin sebab dia laki kot jadi rajuknya takderlah panjang..lepas tu kalau kena psiko2 mental sikit, senang citer..ataupun kalau takmo diam aku keluar rotan n jerit je diam...terusss diam...memang mudah..

Tapi yang satu lagi ni..budak cinonet ni..adoii..memang lemah betul..mungkinkah sebab dia perempuan or sebab dia bongsu? lain macam sikit..rajuknya tu lama betul..lagi aku jerit suruh diam, lagi kuat dia jeritt..siap sedu sedan bagai semua..lagi aku kuar rotan or hanger mintak dia diam, lagi dihentak-hentak kaki plus dia tambah lagi tinggi pulak volume suara..ohhhh hangin satu badan aku..

Ha..ni gambar-gambar dia menangis macam orang kena histeria lagaknya malam kelmarin..tak tahan tuhh..


ha..masa ni tengah tendang2 pintu nie...hisshh..


ha yang ni tengah hentak2 kaki ni..nak kena dia nii..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...