Sunday, January 30, 2011

Cerita satu malam

Salam,

Ohh.cuaca masih sama lagi seperti semalam..serasa-rasanya seminggu ni cam ginilah rasanya..sesejuk dan dingin saja..

Malam tadi mrhubby sampai umah pukul 9 malam..agak lambat jugak baru sampai..risau gak aku, nak contact dahlah tak boleh, pasal bateri dia dah kong..so tunggulah kami 3 beranak ni ngan penuh kesabaran dan penuh mengharap..alhamdulillah selamat sampai..

Dan, malam tadi jugak aku tetiba boleh nengok bolasepak piala sumbangsih antara team selangor dan kelantan...oh, kenapakah? tetiba saja..aku sokong siapa? aku bukan orang selangor jauh sekali kelantan..hahaha..faktor apakah aku perlu nengok bola nie? yeay..tetiba je..yang penting kelantan menang dan khairul fahmi menang man of the match..so, sangat berbaloi yea..


Mrhubby kata, sangat ajaib bila tetiba aku tunjuk minat nengok bola...ditambah lagi aku bertukar-tukar chanel tv..sekejap nengok bola, kejap lagi aku nengok Menantu Tip Top kat tv3, jap lagi tukar chanel 133 nengok Dilwale pulak..melampau ko..

Yang pasti malam tadi sangat enjoy...:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...