Sunday, January 16, 2011

Lagi 15 hari

Salam,

Hari-hari zarif dok tanya, "bila harijadi kita, ibu?"
Dia ni memang excited sikit bila bab harijadi..tak puas2 nak mengadap kek, tiup lilin dan yang pastinya dapat hadiah (confident je dapat..)

So, lebih kurang 2 minggu lagi..actually this year birthday dia jatuh hari isnin, hari kerja so kitaorang decide nak buat awal sehari la, mungkin hari ahad kot - senang sikit orang nak datang kan (padahal ahli keluarga je kot) bukan ada orang lain pun..

Semua tak rancang lagi..bila tanya dia nak kek apa? Zarif kata nak kek Ben 10..tak sudah2 Ben 10..so tak mungkin kot akan ada Ben 10 lagi..sudah-sudah la..
Masih takder plan lagi..

I'allah aku nak masak sendiri waktu tu..hehe..ala masak simple je kot, kan?? Perasan konon masak sedap..oklah tu..

Memula aku decide takmo buat apa2 pun..malas rasanya..tapi sian pulak kat zarif, lagi pulak dia tanya kenapa taknak buat? bila cakap kenapa nak buat? Dia kata nak ramai orang datang..haha..tau kenapa dia nak ramai orang datang? 

Pasalnya dia nak HADIAH..nasib sedara sebelah mentua ramai..so bolehlah dapat hadiah ye yip..:) (tu pun kalau ada orang nak bagi)

Aku lagi la tak tau nak bagi apa..sebenarnya kan aku ingat nak bagi dia something to educate him..something yang boleh dibawa ke mana-mana, boleh mengisi masa lapang, something tu yang memberi faedah, boleh jadik game, boleh jugak memberi ilmu, something yang tak bersepah dan senang disimpan..apakah itu? *takder idea* 

Atau patutkah bagi something yang boleh menguruskan badan dia? hehehe...



So, masih ada masa lagi untuk difikirkan..seriously sepanjang birthday2 dia ni, aku rasa tak penah lagi kot aku bagi apa2..pasal dia selalu dapat yang best2 dari orang..e'eh.. ada lah, last year bagi beg sekolah BEN 10 :)

Just wait n see..haiihh, dah besar dah anak ibu..

2 comments:

  1. aku belikan dia lego.zara aku bagi menan gak.supay tak berebut.hahaha

    ReplyDelete
  2. tq..tak kisah pun ada hadiah ke tak..aku dah psiko dia, jangan mintak2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...