Tuesday, January 18, 2011

Mana lagi best sms ke call terus?

Salam,

Aku secretary (eh cam poyo je..), takder nak cakap cam gini sebenarnya; biasanya secretary prefer taip2 kan..so mestilah dia suka sms, ye tak?

Tapinya kan..aku adalah pemalas nak sms..kalau boleh nak call je terus..tak kisahlah sms dengan sapa2 pun, baik dengan bos mahupun mrhubby..

Dahlah malas nak balas sms, kadang2 kalau dapat sms tu, boleh tak perasan lak..dah biasa dah kena bebel dengan mrhubby (Kenapa susah sangat nak balas sms?)..Bukan time dah kawin ni aku pemalas, sejak dari couple lagi adalah pemalas..Orang time couple mestilah suka sms2 kan..tapi aku suka call je..(memang patutlah kena marah ngan mak abah pasal bil telefon melambung-lambung...)

Senang kata, aku ni kategori liat sikit la..Dan lagi best kadang-kadang hp aku tu letak je kat dalam handbeg (ni time kerja la..) sometimes bos ada bagi sms pun aku tak perasan..macam hampeh..
Bila bos nengok sms tak berbalas, terus dia call..hehe..so sekarang aku kena lagi alert la..setiap kali datang kerja, pertamanya aku pastikan hp la benda pertama yang aku keluarkan dari handbeg..but still, malasnyaaa nak balas sebarang sms....

So, kesimpulannya, mana lagi best? of course la call terusss..kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...