Saturday, January 01, 2011

Apa plan?

Salam,

Hari baru, tahun pun baru..jadik apa plan hari ni? Malam tadi takder nya aku buat apa2..memula nengok tv citer iron man, separuh jalan je, lepas tu aku pun masuk bilik dan teruslah zzzzzz....

Entry yang keluar awal pukul 1.11 pagi tu aku dah auto publish..:) takder maknanya aku nak nengok tv ke konsert2 nie..zaman dah berlalu..apatah lagi aku nak g konsert2 or tunggu kat padang nengok bunga api ker..haha..tdo lagi sedap kan..

So plan hari ni adalah ke rumah bos aku yang buat majlis akikah anak dia kat Kluang petang nanti..karang kalau tak pergi tak patut lak kan..baik pergi lagipun dah masuk empat kali bos jemput, memula jemput mulut, pastu jemput guna email lak, pastu jemput guna sms, pastu jemput pakai telefon pulak..so agak2 patut aku datang atau tak? Mestilahhhh datang kannn..i'allah kalau takder aral aku n family datang..

Lepas tu malam ni aku akan menghabiskan masa di depan tv back to back nak nonton citer Twilight yang pertama ngan yang kedua New Moon tu..kalau tak silap aku malam ni la..:) abislah..padahal dah nengok dahh..takper..nak feeling romantik seketika..huhu..

Ok,..tu je..enjoy weekend!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...