Sunday, January 02, 2011

Protect me..

Salam,

Dialog semalam dengan mrhubby sesambil nengok citer Twilight back to back;

Me: Sayang, apa yang awak sanggup buat untuk protect saya? I mean do something yang boleh buat i rasa terharu dan jatuh cinta? hehehe..

Mrhubby: Apa2 jelah..

Me: Itu je? Saya nak jawapan la...

Mrhubby: Macam2lah..takkan nak cakap..

Me: Contoh ler..cuba bagi contoh..

Mrhubby: Err..contohnya kalau awak nak kena ragut ke, saya protect laa..

Me: Macam itu kaa? hahaha..

Sebenarnya takder apa2pun perbualan ni..saja2 mengisi masa sesambil nengok tv..usik mengusik, gurau sesama..kan seronok..ye tak?

But then, mana-mana perempuan pun perlukan suami mahupun pasangan yang bersifat melindungi..

Setiap orang ada sifat tersendiri, dan satu sifat mrhubby yang buat aku kagum dan tersentuh sikit la..tak suka nyamuk hinggap kat aku ngan anak-anak..hehe..bukan setakat spray je, tapi sanggup pukul sendiri nyamuk2 tersebut..sian nyamukkk..itu kira protect kitaorang kan?? Oklah tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...