Thursday, January 27, 2011

Tanpamu



Biasanya aku lelap tidur...
terbangun 'tuk fikirkan diri mu
mengenangmu yang kini telah jauh

Biasanya aku tenang tidur
terbuaiku mengingat dirimu
mencintamu namun kau terlalu jauh

Kucuba lupakan dirimu
mengingatmu hancurkan hatiku

Dahulu seia sekata,
namun kini semua telah berlalu

Sayang kuingatkan dirimu....
bahawa ku tak bisa hidup tanpamu.


Tetiba aku boleh tersuka dekat lagu ni..semua ni gara-gara cerita TRILOGI CINTA la..yang tak nengok drama melayu, abaikan okeh..


Drama ni hasil adaptasi dari 3 novel hasil karya Sharifah Abu Salem;


Sapa peminat novel dan cerita melayu, digalakkan la nengok citer ni ok...setakat ni aku memang tak boleh tinggal nengok..walaupun ngantuk2 tu tetap nak menahan mata jugak..huhu..dari 3 novel ni aku cuma dah baca 2 je..macam perlu untuk beli novel yang last tuh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...