Monday, January 10, 2011

AJL 25

Salam,

Oklah, aku rasa last year AJL is better than this year..I don't know why..tapi tu pendapat aku la..peserta semua memang best but then too much drama la..tak suka..huhu..but mrhubby kata, it's ok with all the dramas..sebabnya itu kreativiti masing-masing kan, setiap orang ada cara nak luahkan lagu masing-masing..ok, enough..

But for me, less is better..kalau tanya suka lagu apa- of course aku tetap pilih lagu Drama King..hehehe..tak tau naper suka lagu tuh, kalau tanya persembahan best, aku pilih Hanyut -Faizal Tahir..totally 'speeches' (ikut FBI...haha)..gimik jadik..aku suka..dah tu je..

Serius aku suka persembahan Dato Siti..Rasa cam dah lama tak nengok dia nyanyi..hehe..

So the winners are;

1st : Ana Raffali - Tolong ingatkan aku (jangkaan mrhubby tepat okeh?)

2nd : MUH & Black - Drama King (naib juara pun okeh la..i suka..hehehe)

3rd : Hafiz - Noktah Cinta

Vokal Terbaik : Hafiz - Noktah Cinta

Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut

Congratulation guys! Aku tak kisah sapa pun menang..Janji Drama King in the list, aku boleh tido lena ni..hehehe..

Nite..tido..tido..esok kerja...

2 comments:

  1. gerrard sokong stacy, xmenang lak..xtgok pun, tp sedih sebab liverpool kalah.adoi2

    ReplyDelete
  2. :) gerrard, nak buat camanakan, rezeki masing2..liverpool kalah ngan mu kan..sbr k..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...