Saturday, January 22, 2011

Malam tadi yang enjoy..

Salam,

Malam tadi aku ada dinner dengan member aku, Is (member sejak dari sekolah lagi). Dia sebenarnya tengah sambung belajar phd kat australia tapi cuti 3 bulan pasal nak bersalin anak kedua kat malaysia next month.
So, kitaorang makan beramai-ramai dengan Is n family, ayah n adik Is, aku n family n 3 of her friends..Istimewanya Is ni, anak dia yang sulung (lelaki) dengan si zara lahir selang sehari je..memula zara dulu, esoknya adham pulak..
So, since bersalin sampai la dia dah sambung belajar kat luar negara, tak penah jumpa betul-betul..so malam tadi barulah officially jumpa dok depan-depan beramah mesra semua..hehe.

Kitaorang makan kat Johnys Batu Pahat..Tak penah aku makan kat situ (walaupun mrhubby berulang kali ajak makan di situ sebelum ni).
Memang ok sangatlah makan steamboat, puas hati (thanks a lot friend..)

Yang paling kecoh malam tadi adalah anak-anak aku la..alahaii budak..sabar jelah.. Especially zara la kot, yang tak sabar-sabar nak makan..(malu aku..huhu)
Entah energy mana yang datang kat zara ni, aktif semacam je..abang dia lagi la..

But again, thanks a lot la Is..lain kali kita boleh keluar sesama lagi eh..boleh syok2 makan terlupa pulak nak amik gambar..


And thanks again for this lovely souvenir...:)

*Lepas ni nak ajak parents aku lak pegi situ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...