Monday, December 27, 2010

Dah 7 tahun pun...

Salam,

Hari ini pergi kerja dengan perasaan berbunga-bunga..jiwang jap..hehehe..
Nak say CONGRATS to myself n mrhubby coz it has been 7 years we live together..7 years ok..

Jujurnya, aku bangga sebab masih lagi bertahan hingga kini dan dikurniakan 2 cahayamata..Bukan senang membina hubungan yang penuh rintangan dari awal hubungan, hingga punya ikatan, sampailah ke hari ini..dugaan demi dugaan aku dan mrhubby tempuh..TAPI alhamdulillah, kami masih lagi bersama..dan sampai bila-bila pun aku akan menghargai ikatan suci ini..

Ok, this is for u sayang,


"Abang, thanks pasal u pilih i jadi wife u ..Serius, i rasa, cuma u je yang paham i..pasal i ni unpredictable punya person..dan i rasa, kalau laki lain jadik suami i, confirm dia tak tahan dengan perangai i...Walaupun sampai sekarang i still tak tau main PS2 or main PSP, jugak tak tau tukar tayar keta dan u tak tau lipat baju, but  we are still together..Kelemahan dan kekurangan melengkapi hidup u dan i..so i really appreciate it..Banyak benda yang i nak buat lagi dengan u..so i cuma harap kita berdua akan diberikan kesihatan yang baik dan hidup kita sekeluarga akan diberkati Tuhan hendaknya.. i memang harap hubungan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat.......AMIN..I LOVE U!!

Ok..banyak-banyak lagu entah kenapa aku nak bagi lagu ni..mungkin sebab aku suka dan lagu ni memang sepadan ngan impian aku..-SEHIDUP SEMATI..-

Ok, layan je eh.....:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...