Wednesday, December 29, 2010

Nak settle itu ini

Salam,

Bermula dari petang ni sehingga hari jumaat bos-bos aku takder..wahhh...:). Akan jumpa balik pada minggu depan..
Tapi aku tak jahat..aku baik..semangat nak kerja masih lagi membara-bara..hehe..maklumlah pc baru..:)
Tahap kejakunan masih tak surut-surut..tak habis explore lagi nie..bau baru pun ada lagi ni, rasa mcam nak cium2 je..hahaha..sumpah buruk perangai..

Actually aku dah mohon cuti dari bos pagi tadi..cuti untuk 3/1/2011..Ada apa waktu tu? Bagi yang takder anak sekolah memanglah tak tau kan or tak penting pun tarikh tu..
3/1 tu isnin depan la...hari pertama naik sekolah..huhu..pening kepala aku nie..Tapi aku cakaplah kat bos, ni saya isi je..incase kalau settle semua awal, saya masuklah keja yea..
Rugi ko cuti kalau boleh urus semuanya cepat..isi borang cuti tu incase saja.

Zarif belum sekolah darjah 1..ni sekolah tadika 6 tahun..masalahnya last year punya pendaftaran seminggu sebelum naik sekolah..kali ni dia buat hari pertama sekolah..lepas tu zarif dah tak sekolah kat sekolah yang tahun lepas punya..ni pindah sekolah..sekolah tadika nya dekat taman rumah kitaorang je..senang keja aku..senang sangatlaaa..

Maka akan bermulalah lembaran baru lagi..cepat betul masa berlalu..sekarang ni rasa setahun tu sekejap betul..entry akan datang kita start cerita la azam tahun baru..setiap tahun pun asyik berazam jer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...