Tuesday, December 28, 2010

Penat dah tunggu

Salam,

Awal tak aku buat entry ni? hehe..Bangun awal tau, pasalnya dah tak buleh nak tdo lagi..malam tadi tdo awal..lepas tu dah rasa lamanya aku tdo..so have to wake up laa..
Salah satu sebab aku punya bersemangat nak bangun pagi ni kerana aku nak dapat pc baru...desktop pc la..tapi bukan hak milik sendiri..ni kat opis punya..dari khamis lepas berjanji sampailah semalam tak kunjung tiba gak..lepas tu diaorang cakap pagi ni dapat..penat dah aku alihkan semua kerja-kerja aku dalam tu...dah kosongkan pc, dah clearkan history bagai..still pc baru tak muncul-muncul..

Yerr, aku memang excited pasalnya aku nak dapat pc yang flat screen tuh..la ni aku pakai pc yang gedabak besar tu lagi..sian kan...ada profesor tu siap kutuk2 aku lagi yang pc aku ni zaman tok kaduk dah..sian tau..tu yang aku tak sabar nak dapat pc baru ni....

Harap2lah jadi kenyataan pagi ni..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...