Sunday, December 26, 2010

Semangat Malaysia Boleh!!!

Salam,

Wah! Tetiba aku rasa sangat sangat bersemangat..Tak kira siapa, tua muda, kecik besar semua punya semangat yang sama - nak Malaysia MENANG lawan Indonesia pada final pertama Piala Suzuki yang baru je berakhir ni..
Kalaulah final ni sekali je, confirm dah Piala Suzuki tu Malaysia yang punya..tapi sebab ada dua kali kan, jadinya belum confirm hak milik la..

Macamana pun, aku nak ucap BIG CONGRATS to MALAYSIA TEAM..permainan yang best malam ni antara 2 pasukan..aku tak boleh nak elaborate in detail memandangkan aku bukan pakar pun..TAPI aku suka nengok permainan malam ni pasal pemain kita ada kerjasama..itu je..:) Pasal ada usaha dan kerjasama maka terhasil la 3 gol yang bermakna malam nie..CHAIYOK MALAYSIA!

MALAYSIA = 3  INDONESIA = 0

So, kena tunggu last final Rabu depan..apa lagi...GO MALAYSIA!!!

-Boleh tido lena malam ni, semangat Malaysia menang jugak semangat nak dapat PC baru kat opis esok...ermm..jugak semangat anniversary esok..:)-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...