Sunday, December 05, 2010

Kenapa asyik adik je?

"Kenapa ibu asyik amik gambar adik je.."

"Kita tak suka laa..gambar kita mesti sikit.."

" Janganlah amik gambar kita masa kita nangis.."

"Janganlah amik, mesti ibu nak letak dalam blog kann.."

Salam,

Zarif tetiba meroyan hari jumaat malam pasal nengok aku amik gambar zara yang berbagai aksi..kan aku kata dia cepat jeles..tapi time aku nak amik gambar dia, mengamuk2 taknak..Mestilah taknak kan..aku nak amik gambar time dia nangis, confirm dia mengamuk..

Masalahnya zarif yang takmo sangat amik gambar, bila aku dah amik, dia boleh pulak delete gambar tuh..mana aku tak hangin..ala, ni ada lah yang tak kena ni..tu pasal jadik cam gini..jeles tetiba je..

Ngamuk2 nangis pun, PSP still kat tangan...hmmm..

Tetiba je, 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Zarif dah ketawa dah...hehe..eh apa ada kat belakang tuh?.....hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...