Sunday, December 12, 2010

Tetiba rasa boring

Salam,

Sebabnya;

Mrhubby tak ada di sisi, tu pasal rasa boring..(rasa geli? suka hati....tapi aku memang macam ni..)

Nak update blog, tapi pun rasa cam boring gak...tapi buat jugaklah...

Gosip hari ni tak happening sangat..biasa2 je..dan kebanyakannya dah tau dan dah baca dulu...

Lagi??

Aku ada kerja tapi sibuk nak mengadap blog je..ada kerja tau tak.........

Sebelum mrhubby jejakkan kaki di rumah, lebih baik aku settlekan kerja yang sepatutnya...naik lemak eh laki takder kat umahhh....

Dah tu je..nanti ada cerita aku tulis lagi...


*By the way nak congrates pada dua orang adik aku yang ada kat umah ni, wan n yana yang dah tau result exam diaorang..i'm so happy n proud..teruskan usaha n buktikan kamu dua orang boleh..chaiyok!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...