Sunday, December 26, 2010

Hari special abah

Salam,

Hari ni 26 Disember 2010 - Selamat Hari Lahir yang ke 62 abah..Semoga dipanjangkan usia dan dirahmati Tuhan hendaknya.

Aku baru datang umah mak pagi ni sebabnya malam tadi zara cimonet tak sihat..demam panas tetiba..so aku yang tdo ala lena tak lena menjelum (sponging) la dia nak bagi kurang panas kan..Itu pun aku n zara tdo kat hall, mrhubby ngan zarif tdo kat bilik..
Dan pagi ni alhamdulillah, zara dah ok..harap2lah kan..so lunch tadi buat surprise kecil pada abah n mak yang balik dari kenduri kawin..:) Actually bersekongkol dengan mak, yana dan jugak wan..ala biasa2 je..takder apa2..mak masak spageti bolognese (itulah yang sesimple mungkin).

Again, kek lagi..hoho..bulan ni macam bertambah naik je berat aku..diaorang beli kek cheese raspberry..cheese tuhh..aku ni bukan penggemar cheese tapi kena makan jugakk...sedap of course laa..

Dah 62 tahun abah..sekejap je rasanya..kalau boleh nak pusing je masa balik..teringin nak kembali ke waktu2 yang abah sibuk bekerja..but life must go on..usia memang pasti meningkat kan..jujurnya aku hanya mau abah sihat dan dielakkan dari sebarang penyakit merbahaya..aku sayang abah..:)

yang 2 ni memang sentiasa ada..yang bertukar hanya tuan punya kek je..

settle..mari kita potong...

oh..looks yummy..:) motif lilin 3 batang?

suka gambar ni..:) tetiba rasa semua sedondon secara tak sengaja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...