Monday, December 20, 2010

Feel free...

Salam,

Yeay! Feel free....Aku cuti lagi ni..best giler ohh duduk umah..pemalas ok..dahlah semalam layan citer twilight new moon tuh..yup! aku memang lembap, orang dah nengok eclipse aku baru terhegeh2 nak feeling bagai....:)
Lagi best bila nengok citer tu berdua dengan mrhubby..berangan mengulit sana sini..haha..ditambah budak2 tdo awal..feeling jap la konon2 aku si bella and mrhubby si edward cullen...apa2 jelah kan..:;)

Dan pagi ni bangun dengan semangat yang segar bugar, mau nengok lagi ulangan citer twilight lagi tgh nanti kot..tak agak2 laa..

Nama pun cuti kan, dahlah tak gi memana, so layan tv jelah..hilang stress tau..

Tapi ni pun aku bengang gak ni, tetiba air takder..Ok aku nak kemas umah dulu..serabut nie..

Tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...