Wednesday, December 08, 2010

OMG Bz!!!

Salam,

Seriously i'm quite frustrated coz tak buleh nak update blog..Kerana apa?

Pertamanya streamyx di rumah telah di potonggg....haha..sila padan muka sendiri kerana tak bayar lagi..makanya tiada lah rutin harian aku..dan makanya lagi kerja aku asik menonton tv tiada hentinyaa..remote tv itu aku yang punyaa.....

Keduanya, aku sangat bz di tempat kerja...lagaknya bagai tiada staf yang lain..arrggghhh benci..but what to say..kerja aku makan gaji..so jangan nak berblog saja di tempat kerjaa..nanti tak halal duit gaji itu..hahaha..
Jadi bagi pembaca setia blog ini (kalau ada lah..) harap maaf yea..aku terpaksa slow down kan sikit rutin ini..will be back soon..akan ada lah update..tapi taklah kerap..:)

Lagipun, kalau tak baca blog aku ni pun takder apa2 kot rasanya..hehe, lainlah kalau tak baca blog Ben Ashaari kan...rasa macam tak makan nasi kalau tertinggal baca..:)

So, itu jelah nak maklumkan ye..harap maklum eh semua...

Sekian..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...