Tuesday, December 28, 2010

Gembiranya di hati..:)

Salam,

Haiiii...rasa macam nak sambung lagi waktu kerja 9 jam lagi..hahaha..gedik ok..atau istilah lainnya adalah JAKUN..

Akhirnya impian di hati menjadi kenyataan..dah dapat PC baru..huhu..efisyen wei keja..keyboard ni pun ketat lagi ni..hehe..bayangkan (ala jakun yang melampau..) monitor aku 19"..besar dan luas pandangan..

Tapiiiiiiii...yang tak bestnya (tak best ke?) sebenarnya best, tapi kena explore lagi le..aku nya pc ni guna Windows 7 dannnnn Microsoft Ofiice 2007. Ha, amik ko..sebelum ni aku beli netbook, Office aku 2007, tapi pasal malas nak explore dan belajar sanggup aku g hantar kedai n tukar balik 2003...la ni dekat desktop office takkan nak g hantar kedai pulak kan..Sama ada aku suka ke tak, aku memang kena jugak explore Office 2007.

Kesimpulannya aku suka la..suka sangatt..:) Ada ke yang tak suka dapat benda baru? Suka kannnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...