Saturday, December 11, 2010

Hai..

Salam,

Lama sungguh rasa tak update blog..huhu.
Ok, hari ni aku kat umah mak abah..mrhubby n zarif dah pun otw ke KL pasal abang ipar aku balik haji hari ini..mrhubby n zarif naik bus...huhu..

Masalahnya yang selalu berlaku pada aku adalah bila berpisah dengan orang tersayang..alahaiii, sedih tuh..sob..sob..masa tuh la mula nak feeling ala-ala hindustan..menyampah sama diri sendiri..
Hopefully mereka berdua akan selamat sampai...especially zarif la..mungkin dia akan jakun sikit bila kat dalam bus..kali pertama dia naik bus pun bila adik aku wan konvo kat uitm shah alam last year..kan kena naik bus nak g dewan kan..jakun la dia berjalan dari depan ke belakang bus..

Ni nak naik bus ekspres jangan pulak nak buat gitu kan..sebelum naik bus pun aku dah pesan banyak kali kat dia, jangan bising2 kat bus, nak cakap pelan2...zarif ni kalau cakap macam aku ngan mrhubby duduk jauh sedepa dari dia..bingit pulak tu kalau bercakap..haha..

Bila lama tak update blog kan, rasa lain tau...maksud aku kekerapan menulis la..sehari satu entry rasa macam peaceful, walaupun dalam hati memberontak nak tulis lagi.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...