Thursday, December 30, 2010

Sejuknyaaa...

Salam,

Kenapalah dua tiga hari ni kan, aku rasa cuaca cukuplah dingin dengan sejuk sekali...sejuknya sampai ke tulang2..korang ada rasa cam gitu tak? ke aku sorang je yang rasa?

Nak kata hujan lebat tu takderlah pulak..maksud aku kat kawasan batu pahat ni ler, especially kat pt raja ni..dari kat umah, sampailah masuk opis, hinggalah balik kerja, still rasa sejuk..Sejuknya tu sampai aku rasa takmo mandiiii...tapi kena jugak mandi dan umpamanya aku siram badan dengan ais batu..giler ko..sumpah tak boleh g oversea..tak layak..baru sejuk sikit dah bising..huhu.

Takder heater ke? ada, tapi airnya keluar pelan sangat, tak semangat nak mandi..jadi redha kan diri jelah mandi air sejukkkkk...

Tapi kalau malam ni sejuk ngan dingin cam gini ok jugak..malam jumaat lagi..ditambah esok cuti pulak..:) - eh, aku cuti, tapi mrhubby tak cuti pasal ada pendaftaran pelajar kat sekolah..siannn..
Takper, takper...aku dah kawin..tak dosa pun...tambah pahala lagi ada laaa..:):)

Dah..takmo mengarut..mari kita hangatkan badan..tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...