Monday, December 13, 2010

So gegirl la....






Salam,

Aku memang suka ada gambar-gambar dalam blog..dari tulis semata..kalau ada gambar kan cantik, nampak colorful kan, lagi-lagi gambar anak..baru puas..aku kalau g blog orang pun suka nengok gambar..lumrah la tu kan...

So nengoklah gambar terkini si zara dengan 'baby' baru dia..budak pompuan memang kuat berangan kan..dan aku memang suka dia cam gini..baru ada beza dengan abang dia...pergi makan kat warung pun bawak baby dia ok..so nak rasa malu pun tak patut kan, dah namanya budak, redha jelah..:)

Nak tdo pun nak kena letak jugak atas katil, siap berselimut lagi, tapi bila dia dah lena aku kena alihkan la, dah kalau semua pun nak letak atas katil, mana aku ngan mrhubby nak tdo pulak kan....

Paling best bila nengok dia berimaginasi dengan baby dan dora dia tuh..cakap sorang2, bagi makan, bagi botol susu ngan cium2..hahaha..such a  sweet things....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...