Monday, December 20, 2010

Ha, kan dah kena..

Salam,

Ohh, cuti aku dah sampai ke penghujungnyaa...waaa..esok dah kerja..aduh, boringnya..ni la dia kalau dah cuti lama2..nak naik kerja, berat je rasanya...hihi.
Oklah, ni aku nak share gambar weekend ari sabtu arituh;



Tak pasal-pasal dah kena basuh basikal..mau taknya, zarif ni kan baik hati lagi pemurah..tiap-tiap petang bagi kawan dia main basikal termasuk skuter dia..ha lepas tu bila dah rosak dah kotor, kawan dia buat bodo je lah.. Sambil basuh basikal dapatlah tazkirah free dari abah tersayang..

Kadang2 kan geram jugak..bukan apa..aku suka je zarif berkawan, sama jugak ngan aku time kecik2 dulu..tapi...sigghhhh...susah la nak cakap..

Kita kan belikan barang2 untuk kegunaan zarif, kalau kawan2 dia nak main sama2 takper, tapi biarlah ada rasa tanggungjawab kan..bila pinjam or pakai, guna elok2..janganlah pulak lenjan sampai hancur n rosak lepas tu buat tak tau..geram tau..lepas tu mengajar zarif bukan2..pantang betul aku..

Tapi tuhla kan..kita terikat dengan konsep kejiranan..aku baik ngan mak bapak diaorang..tak sampai hati nak cakap or nak marah2..buruk2 pun aku marah si zarif la..hmm...

So, ada idea ker bagaimana nak menangani keadaan cam gini? mak kata cakap terus terang je kat kengkawan zarif, means cakap je tak boleh...hisshh..boleh ke aku? 

Pasal tu aku tak suka bawak basikal or skuter ke sini, aku lagi suka letak kat umah mak abah..

Ni waktu aku tengah tulis entry ni, aku dengar ni diaorang sedap je main2 skuter zarif...sat lagi aku nak kuar ni.....................grrrrrrrrrr...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...