Friday, December 31, 2010

Klik! Klik! Klik!







Salam,

Gambar-gambar ini sebenarnya aku dah masukkan dalam fb..tapi belum letak lagi kat blog ni..ni semua ambil guna hp saja..bukan guna kamera apatah lagi DSLR..huhu..

Sapa yang ikuti blog ni dari awal, mungkin perasan yang aku banyak letak gambar anak-anak dari gambar diri sendiri..kenapa? sebab paling utama-aku memang tak suka bergambarr...tak suka..korang boleh carik baper keping je gambar aku sorang2 dalam blog ni..boleh kira tau..ntah ada ke takder..

Kenapa letak gambar anak-anak? Pasal budak-budak jujur...apa yang diluahkan mereka jujur (itu pendapat aku)..lagi satu aku suka nengok perubahan masing-masing bila aku selak-selak balik gambar lama..Lagi satu diaorang ni patuh pada arahan..suruhlah buat gaya apapun..ikut aja..hehe..tu pasal aku suka amik gambar diaorang..

Malam tadi aku bagitau mrhubby - "Syg, andaikata satu hari nanti saya dah takder kat dunia lagi, blog ni saya tinggalkan khas untuk awak dan anak-anak ye.."

Lepas tu aku kena cubit ngan kena marah..dia memang tak suka aku cakap cam gitu..:(

Ok..dah...itu je..

Selamat Berhujung minggu yea...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...