Thursday, December 23, 2010

Lagi 14

Salam,

Ini adalah entry aku yang ke 986 sejak mula berblog dari tahun 2007..kedengaran macam dah lama, tapi tak popular pun ngan tak dapat apa pun..tapi aku suka..suka walaupun tak berapa mendatangkan hasil..hehehe..
Lately ni blog tumbuh bagaikan cendawan segar..:) berkembang  pesat di alam maya..tak tau nak pilih blog yang mana bagus..semua pun bagus2 lagi bagus dari blog aku yang tak seberapa ni..

Tapi aku memang ada 1-2 blog yang wajib dan perlu aku baca tiap hari..ibarat kalau tak baca tu, macam tak makan nasi n kelaparan la jawabnya...:)
Ok, berbalik pada topik..yea..aku hanya memerlukan lagi 14 entry bagi mencukupkan 1000 post / entry semenjak aku memulakan aktiviti blog..bayangkan sejak 2007 sampai ke 2010 baru 1000 entry..Ben Ashaari pun tak heran tau..dia boleh dapat 1000 entry dalam tempoh 2 bulan jek..hehe..

Aku nak masuk  3 tahun lebih baru nak kecoh 1000 entry..Tapi takper..tak kisah pun..yang penting achievement tuh..ingat senang nak buat..

So, boleh ker nak cukupkan lagi 14 entry sebelum tahun baru nanti?......

Chaiyok...i'allah boleh......:)

1111-entry ke 1000..will make it real..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...