Thursday, December 30, 2010

Opss..Kena tegur la pulakk..

Salam,

Tetiba rasa cam tak tertelan air liur bila kena tegur pagi ini..Kena tegur dengan bos besar pulak tuh..ermmmm..:(

Adusss..dia kata lain kali kalau cakap kat telefon jangan cakap kuat-kuat, pasal dia boleh dengar sebiji-sebiji apa yang aku cakap...

Apakah??? ohhhh..terkesima dan terkedu...terus terfikir "kuat sangat ke aku cakap?" "kenapa baru hari ini tegur?" "yer ke aku cakap kuat????"

Aku argue sekejap lah tadi..tapi argue cara baik la..aku tak kisah pun nak kena tegur..tapi yelah kan, agak tersentak jap..tapi it's ok for me..

Teguran membina untuk kebaikan diri...


TADI BOS BESAR SUDAH DATANG DAN CLEARKAN KEADAAN (ada misunderstanding)...HAKIKATNYA BUKANLAH AKU YANG DIMAKSUDKAN ITU..TAPI ORANG LAIN...LEGAAAAAA......sebenarnya aku tak penah cakap kuat2..selalu cakap bagaikan di balik kelambu..hihi....

5 comments:

  1. lain kali cakap kat talipon seperti cakap kat dalam selimut oke bebeh cheeerrr !

    ReplyDelete
  2. tak suka lah fiza..huhu..lepas ni memang aku cakap bisik2 jerrrr..

    ReplyDelete
  3. ehee.. mesti malu sekejap kena tegur tapi takpe, sbb misunderstanding je kan..

    ReplyDelete
  4. aahlah mawar..malu la kejap..rasa cam tak percaya je..tergugatlah kejap tadi..ok tq..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...