Thursday, December 23, 2010

Katalah apa saja..

Salam,

Orang boleh kata dan cemuh apa saja..itu adalah hak manusia, kebebasan untuk bersuara mahupun berfikir apa saja...takper aku tak marah pun..

Di saat macam ni, di waktu yang sukar, memang tak ada siapa boleh memahami, hanya aku dan orang-orang tertentu memahami..sesekali aku memang merungut tentang segala kepayahan..TAPI aku percaya di sebalik kesusahan dan kesukaran ini PASTI ada hikmah yang tersembunyi...

Aku tak kisah dan aku akur, i'allah aku percaya ada jalan yang baik untuk aku..Masa hadapan akan berubah..

Di sini aku akan terus setia dan harungi bersama segala kesukaran demi kebahagiaan bersama..itu lebih bermakna dan di saat ini juga aku tenang di sini.....................di tempat aku mencari rezeki...

Moga Tuhan merahmati segalanya......:)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...