Thursday, October 21, 2010

4 tahun lalu

Salam

Tetiba nak share gambar-gambar lama;

 Masa baru sampai

 kena kawad

kena buat aktiviti kumpulan

 kena buat presentation

kena masuk dalam sungai ke tasik ke..yang dalam..

member diselamatkan..hampir lemas walaupun pakai jaket..

 aktiviti tgh malam - subuh

 dah nak balik..dalam kotak tu hp ye..

bergambar dengan semua fasi


Ni bukan gambar baru..ni gambar lama..gambar 4 tahun lalu..time aku baru2 masuk keja..dah kena g bengkel ala2 jati diri...huhu..
Antara bengkel yang agak menguji ketabahan dan ketangkasan diri..ohh..semua kena cepat..ala2 tentera kot...

Penat tau..pastu aku lak tiba2 kena jadi komander bagi arahan untuk kawad..kena jerit2..korang ingat aku terer? masa aku kena lantik tu, aku siap cakap. "tuan,saya tak boleh, suara saya perlahan, lagi satu saya period, nanti saya tak boleh nak pegi surau bawak team ni semua.." 

Hahaha..ingat ketua tu kisah ke? Tak heran pun ok..merayu la camana pun..dah kena jadik, jadik jugak..bilik air untuk pompuan ada satu je..dalam tu ada jamban, ada kolah untuk mandi dan air kecik..sangat sadis..nak jimat masa mandilah reramai..aku tak biasa mandi ramai..aku mandi di tengah malam..tdo tak boleh lama..rasa2 dalam 2 jam je..huhu..Bengkel ni selama 4 hari 3 malam..rasa cam 4 bulan..
Yang tak boleh lupa kena masuk tasik buatan kot yang dalam..kena guna tali nak lintas dari ujung ni ke ujung sana...sah2 gila..aku tak pandai berenang..walaupun pakai jaket keselamatan..sangat menakutkan..tapi aku redah dan redha je kalau pun aku mati..huhu..

Nak pergi lagi tak kalau ada peluang? takmo..takmo..balik dari bengkel ni-aku tdo seharian ok..tak sedarkan diri pasal kepenatan tahap melampau..time aku g nie anak baru sorang..
Oh ye..telefon semua dirampas..tak boleh ada connection pun..sedih..kena makan ramai2 dalam dulang dan makan kena pantas..ohh..memang semua serba pantas..

Benefit pergi kursus ni-rasa konon2 macam kuat dalaman..aku rasa lah..lebih tabah menjalani kehidupan..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...