Saturday, October 30, 2010

Tak ada apa2 kat sini




 google image


Salam,

Kenapa suka blog - pasal suka menulis dan suka cerita..tu je..

Kalau korang nak dapatkan yang interesting dari blog ni, mungkin TIADA apa-apa di sini..Kat sini more pada cerita tentang aku, kerja jugak pasal family dan anak2..nothing special kan..pasal semua orang pun boleh cerita benda yang sama..

Selalu lepak kat blog BEN ASHAARI..serius giler kagum dengan idea-idea dia yang sentiasa rajin update blog..disebabkan dia jugak, aku yang sebelum ni rasa2nya macam update entry ala-ala kadar je sangat terkejut dengan pencapaian bulan Oktober ni (setakat aku tulis ni) - 108 entry..really?? giler apa?
Serius, aku pun cam tak caya? apakah yang aku tulis ni?...tak kisahlah apa yang aku tulis, janji aku ada reader walaupun tak banyak..dan tak kisah jugaklah kalau reader tu di kalangan adik beradik aku or sedara mara sekalipun..:)

Yup..antara lain aku tulis blog pasal aku nak jadikan rujukan dan panduan pada masa depan..plus boleh merangkap jadik album jugak..banyak gambar2 aku rela letak dalam blog dari letak kat fb..walaupun gambar takder watermark, tapi tak kisahlah..pasal gambar pun takder edit2..semuanya biasa2 je..:)

Dapat duit tak? serius aku tak berapa jelas sangatlah pasal iklan2 kat NUFFNANG ni..walaupun dah baca banyak kali..yang aku tau sekarang, traffik aku tak tinggi, takder orang nak klik kat iklan aku..huhu..aku takmo paksa pun..aku tak kisah..kalau boleh dapat duit, itu adalah bonus kan, tapi kalau takdapat pun aku ok je..yang penting aku suka tulis di blog..sekurang2nya dapat mengubati jiwa yang lara pasal cita2 dulu nak jadi wartawan ngan editor tak tercapai...huhu..so tulis kat dalam blog pun ok jelah, kan...

Kreatif ke? Kalau kreatif melukis dah tentu out la kan..tapi kreatif menulis belum sampai ke tahapnya...i'allah akan...

Cuma, terima kasih pada BEN ASHAARI yang aku rasa banyak menaikkan inspirasi pada sesiapa saja untuk berblog..rasa2 kalau macam malas nak menulis, ingat Ben terus rasa bersemangat..yeah!! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...