Monday, October 11, 2010

Tinggallah kami sendiri...

Salam,

Mrhubby telah selamat berada di muar by this time..wah seronok ek..sambil kursus sambil jadik orang bujang..
Me duduk di rumah jadik ibu mithali bersama anak2..yeay!
Kalau ikutkan dia tak bagi duduk sendiri, suruh duduk sama parents kat bandar..tapi aku takmau..bukan nak ingkar cakap mrhubby tapinya kan sekarang tengah waktu konvo jadik aku kena gerak cepat dari umah..kalau duduk bandar takkan sempat punya..

Lagi nak layan karenah zarif yang sangat liat bangun pagi..nak psiko2 dia dulu..ingat senang..belum lagi zara yang menangis mintak perhatian..waaa..
Terkesan oohh mrhubby takder..terutama bab gosok baju..sapa mau gosok baju? diri sendiri ok..padan muka..


Ok..ok..mrhubby jangan risau..saya tau buat semua sendiri..kalau mrhubby takder, automatik saya akan jadik manusia paling rajin dan berdikari..
Disebabkan dia takder, last week dia dah renewkan lesen aku..almaklumla aku kena drive kan 3 hari ni..siap tanya aku tuh, pandai ke bawak keta? boleh ke nak masukkan keta kat umah? ehhh, lagaknya cam aku ni tak reti langsung bawak keta..huhu..


Oklah..don't worry dear..i'll take care myself n kids ok..:)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...