Monday, October 11, 2010

Tak suka..

Salam,

Alhamdulillah..selamat bangun pagi ni dan masih lagi bekerja di tempat yang sama, masih lagi di sektor kerajaan....ermm..kenapa? kenapa cakap cam gitu?

Pasal aku mimpi tak best malam tadi..tak best sangattt..pasalnya aku mimpi aku dah tukar kerja..aku kerja kat private sector mana ntah..bukan company besar tapi macam biasa2 je..pastu orang2nya tak best..aku rasa down giler..terus takboleh buat kerja..pastu lagi bukan kat batu pahat..lagi sedih..tak suka..

Lepas tu time aku nak balik keja, nak masuk lif ada pulak orang nak rogol aku..tak suka..tak suka..tapi aku lawan la..ntah mana datangnya kuasa..tiba2 aku terjun tingkap, mana datangnya tingkap kot..pastu ada banyak lelaki cina nak lawan ngan aku..aku dah jadik ala2 macam bruce lee ke jackie chan sambil pegang serpihan kaca lawan sorang sorang..terer tak? hahahaha...

Penatlah mimpi cam gitu..banyak tenaga digunakan..pastu ntah tiba2 datang bos aku pulak selamatkan aku..hehehe..serabut..ntah apa2..sedar2 jam dah bunyi2..dah pukul 6 pagi..mimpi ye..aku masih selamat di sini, sebelah mrhubby juga dengan anak2..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...