Friday, October 08, 2010

Family

 gelisah belum dapat makanan..

 zara tak boleh duduk diam, asiklah susun kerusi..

 nasi goreng cina je..layan jelah..

 zarif ngan sate nya..senyum lebar..

 macam real je nak makan..padahal..

licin dah..buruk perangai, sayur aku tepikan..

Salam,

Malam tadi balik bandar jap, jumpa mak abah..al maklum jelah, this weekend dua2 orang pun kerja..kerja eh..mrhubby kerja sabtu, aku kerja ahad..waaa...abis weekend..takper..takper..

So, jumpa parents jap..tapi before balik umah mak, perut nak kena isi dulu, pasal masing2 tak makan lagi..lapar ohh..plus malam tadi punye cuaca, sejuk n dingin je..mencucuk2 sejuk ke kulit dan tulang..huhu..
Aku ajak makan luar..terkejut mrhubby..cam tak caya aku mau makan di luar..haha..tapi makan kat luar tu taklah jauh mana..sejengkal je ngan umah mak bapak aku..lagipun aku pakai pun serabai je malas nak g tempat2 lain..
Makan kat warung ni pun si zara takleh duduk diam..ke sana sini asik menyusun kerusi..sabar jelah..

Zarif dah makan sate (tapi dia tak makan semua..), balik umah mak boleh pulak ngendeng kat makanan mak..apalah nak jadik ngan zarif ni..perut apa pun aku tak tau...


*mrhubby baru bagitau yang kakak ipar n family nak datang beraya umah ari sabtu malam..bukan dah abis raya ke? heheh


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...